16 maj 2006

Att klippa matten.

Förstår ingenting av matten just nu. Men det ska nog ge sig. Hoppas jag. Inte för att jag riktigt tror på det. Men om man slutar att hoppas så slutar det inte bra.

Klippningen kan jag inte säga någonting om än så länge, för hon testade någon ny produkt och den fungerade inte alls till min frisyr märker jag nu. Men om jag själv får gojsa runt med vax och dylikt, kan det nog bli gulligt.

Fan, vad mamma ska bli orolig bara för att vi ska till Stenungssund imorgon. Jag blir galen.
Ja, se mödrar och deras hysteri kring sina enda söner.

Nu blir det derivator, andraderivator, primitiva funktioner och trigonometri för halva slanten.

SEE YOU IN HELL, MATTEBOK!

5 kommentarer:

Anonym sa...

De kommer gå fint=) SPeciellt nu efter min hjälp=P

Författaren sa...

RE: anton.inc
Ja, helvetesjävlaskitfan (som man försöker lära Samantha (på hulebäck) att säga).
Varför krångla till livet, när det handlar om att rulla runt på en gräsplätt och slicka sig om nosen och sniffa andra i skrevet?

Författaren sa...

RE: Sigge
Jo, det kanske klarnar till. Men jag vet inte, om någon skulle kunna få mig att förstå det här helt och hållet. Så känn dig inte allt för misslyckad om jag inte klarar av provet ändå.

Anonym sa...

Re: Micke
Fel inställning! DU klara de!

Författaren sa...

Jag vet, jag säger emot mig själv. Jag som alltid säger att man ska tänka positivt. Jag gjorde det inatt innan jag skulle sova iaf. Visualiserade segern ungefär. Får se om det funkade.