15 maj 2006

Hit med en psykolog nu.

Sådärja. Klar med psykologiarbetet, och det blev inte alls så stressat som jag trodde att det skulle bli till slut. 7 sidor blev det på totalt, inklusive försättsblad och källförteckning.
Wunderbar.

Jag är dock sjuk, vilket inte känns så bra. Jag har dock inte haft någon känning av pollen alls idag. Kan bero på att jag knappt varit ute. Men tyst nu. Positivt är det i alla fall.

Nu är det dock sängen som gäller.
Jag har inte givit er någon dagens låt på två dagar nu. Men lyssna på albumen "Du och jag, Döden" med Kent och "We shall overcome" med Bruce Springsteen så vet ni vad jag lyssnat på dessa två dagar.

Rött och svart och brunt är de hetaste färgerna just nu och för alltid enligt mig. Stänk av andra färger kan vara jäkligt heta också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

färgglatt de va här=)

Författaren sa...

Ja, jag tyckte det skulle vara mysigt med lite färger. Roligare om man säger så.