14 maj 2006

Håller tillbaka förhoppningarna.

Nu börjar det bli lite lagomt spännande igen.
GAIS möter AIK på bortaplan, och jag gillar inte riktigt vad jag hör. Startelvan vacklar och det känns riktigt skönt att det är sista matchen före VM-uppehållet faktiskt. Jag hoppas på en poäng, men jag ser det inte som riktigt realistiskt med tanke på hur AIK spelat och man har exgaisaren Wilton Figueiredo på topp. Nåväl. Han kanske blir neutraliserad av gaisarna.
Derek Boateng i AIK är inte med från start. Han är uttagen i Ghanas VM-trupp, det säger väl ändå något om hans kvalitéer. Han tvingas dock börja på bänken efter att ha dragits med stora allergiproblem den senaste veckan. Stackars honom, trots att han är ett av alla skadedjur.

Jag har min skateboard nu i alla fall.
Måste skriva klart mitt arbete nu också. Kanske ungefär halva arbetet kvar. Tycker inte det verkar så himla svårt egentligen. Bara hitta några siffror så kan arbetet bli riktigt trovärdigt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

nu gäller de alltså att se upp för dig ifall man vill gå lugnt på fel sida älven...

Författaren sa...

Jag har i alla fall lärt mig att stå på träplankan i mitt rum nu. Vidare utveckling är på G, så snart ska du inte behöva vara rädd över att komma över till den rätta sidan.