21 maj 2006

Veckans saker. 20.

Veckans...

grej. Champions League-finalen. Dramatik och två svenskar i framträdande roller. Ljungberg som den kämpande förloraren. Larsson som den inbytte hjälten. Nästa klubblagsmatch för Larsson blir mot Häcken. Glamouröst?

grej II. Lordi vann ESC. Helt oemotståndligt. På en konstigt vis. Ett fulsnyggt framträdande ledde fram till ESC historiens största twist ever.

babe. Sandra Oxenryd. Helt klart sötast på hela ESC-evenemanget. Synd att hon inte förde Estland till finalen bara.

mest intressanta ointressanta. VM-finalen i hockey. Så som jag dömde ut turneringen i början av veckan. Nu stod Sverige som segrare och jag äter upp min slips. Salt och peppar, tack?

VM-start. Innebandy-VM. Hör och häpna men det pågår just nu. I Sverige. Första matchen spelades idag och Sverige vann med 11-1 mot Danmark.

oväntade. Graden rolighet på Stenungsön. Det blev faktiskt riktigt roligt. Anton har dock inte lagt upp bilderna än, men det blev vad man gjorde det till.


Att hålla ögonen på nästa vecka:
• Engelska bokredovisning på onsdag.

• Kusin Sofia kommer på onsdag.
• Göteborg Cup på torsdag-söndag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej och hå där. har hittat hit nu.. men är inte blogspot lite väl komplicerat. (iaf fför mnig;P hitatr jun inte häär.. yeye.
btw
BARCA VANN juuue, wow wow! :)

Författaren sa...

Trevligt att se!
Haha, mjaa kan nog vara så från början kan jag tänka mig. Men efter ett tag sitter allt som en smäck!
JA! HOURRAY! Visca el Barca!