20 juni 2006

Avundsjuka drabbar oss alla.

Aww. Avundsjuka är att: Elin träffade James Keene på Café Vasa idag.

Jag ville också. Tror att jag ska gå runt med min gaiströja dygnet runt så att man kan gå in i random A-lagsspelare och be om autograf. Kommer säkerligen impa på dem också.

Rolle och Keene kommer i alla fall till Liseberg imorgon. Wunderbar.
På med gaiströjan. Och så ska jag köpa en sverigetröja (zip-tröja) om jag hittar imorgon. Wunderbar.
Dessutom Andra Generationen som musikaliskt bidrag. Klart att dom spelar den där "Heja Sverige (hälsning från betongen)" eller vad den heter. Wunderbar är den i alla fall också.

SVERIGE - ENGLAND IMORGON! OM NI KAN VARA PÅ LISEBERG IMORGON... BE THERE! FEST KOMMER DET BLI*...

finstilt: *fest om sverige vinner det vill säga. annars depression. vilket man helst behagar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har pratat telefon med James Keene. Jag ringde han och sen ringde han mig. Han var med en annan GAIS-spelare som inte ville säga sitt namn. Det du!