05 juni 2006

Lediga måndag.

Måndag.
Känns absolut inte som en måndag. Blev väckt, jag vet inte vad klockan var men även idag kan man använda syndigt som förklaring till hur sent det var, av Nina.
Vi såg på baseboll inatt. Mellan 02:00 och 06:00. Fast hela sändningstiden utnyttjades dock inte. En basebollmatch kan i princip vara i evighet enligt de amerikanska überprofessionella kommentatorerna. LA Angels vann enkelt över Cleveland Indians. Trevlig sport det där faktiskt. Jag tror att jag har förstått de grundläggande reglerna nu i alla fall.

Nåväl. Som sagt, någon gång kring 06 somnade vi två och sov x antal timmar innan vi klev upp och såg på sista minuterna av landslagets direktsända träning. Tv4+ sänder alla träningar landslaget gör. Det är lite sjukt. Jag njuter. Det gör Ekwall också. Laul verkar mer förutseende och mer retarderad i sina glädjeutbristningar.

Nu ska jag låna en massa onödiga e-böcker för att roa mig sofistikerat. Vem behöver teven egentligen? Okej, om en vecka kommer den bli min bästa vän, ty man kan inte direktläsa en bok.

Inga kommentarer: