26 juni 2006

Måndagmorgon.

Måndag igen och jag sitter och knopar ihop musiken på min iPod.
Nina kommer snart hit.
Hon borde egentligen tröttna på mig. Men icke. Bra det i alla fall.
Det regnar.
Jag stör mig lite på det. För jag är på för glatt humör för att det ska regna. Men jag antar att man inte kan få allt.
Dessutom har jag otroligt svårt att välja musik att lyssna på.

Ska tydligen ha fått snabbare bredband också. Dock en hastighet, för låg för att nämnas med stolthet i rösten. Vi får väl se om det gör någon inverkan på nedladdningshastigheten och så vidare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har ingen rätt att klaga på regnet när du sitter inne!! Jag måste vara ute med små barn!! Det är inte länge man lyckas få dem att sitta still inomhus!!

Författaren sa...

Nejdå. Regnet har varit rogivande. Mysigt och så.
Så länge man är inomhus. Eller under ett paraply.