25 augusti 2006

Lista.

I brist på ett ordentligt liv: Här presenterar jag en lista som jag lånat av Stina. Och som hon sedan tidigare lånat från någon annan.

Fyra arbeten jag haft i mitt liv:
1. Lokalvårdare (dvs städare)
2. Bagare
3. Butiksbiträde
4. Journalist (de tre sista är iofs icke avlönade praos men trots allt)

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Goal!
2. Team America
3. The Butterfly Effect
4. Mean Machine

Fyra städer jag har bott i:
1. Göteborg
2. Östersund
3. Gent (iofs bara hotell men lägenhet och lite längre tid.)
4. En massa fler städer på hotell.

Fyra TV serier jag gärna ser:
1. C.S.I.
2. Scrubs
3. The O.C.
4. Family Guy

Fyra ställen jag vill åka till:
1. New York
2. London (och resten av England)
3. Sydney
4. Barcelona

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
1. Mängder av bloggar.
2.
GAIS.se
3. Aftonbladet.se
4. fotbolldirekt.com

Fyra favoriträtter:
1. Mammas hemgjorda köttfärsbiffar och kokt potatis
2. Europeisk kinamat i allmänhet.
3. Älska pasta i olika former
4. Hör och häpna: men fisk är gott, så länge det är utanför skolan.

Fyra ställen där jag stortrivs:
1. Bryggan
2. Göteborg överhuvudtaget
3. Hemma såklart.
4. Gamla Ullevi (oftast)

Inga kommentarer: