16 augusti 2006

Är jag riktigt vaken än?

Städar mitt rum nu. Det börjar se rätt fint ut. Klar sikt på skärmen också. Tror det är första gången på ett år som jag torkar av den. Titta! Nya färger!

Nåväl, riktigt så illa är det inte.
Vaknade femtioelva gånger i natt. Något jobbig upplevelse. Kunde inte somna för det första, så ljuset släcktes någon gång vid fyra. Sedan vaknade jag x antal gånger under de första fem timmarna. Hemskt. Sedan rycker mamma upp mig klockan ett och frågar vad det är med mig.
"BÖÖAAAH" blev mitt svar.

Nu sitter jag här.
Städat hyfsat fint och ska njuta av en dag för mig själv. Vilket betyder music maestro.

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha fan vad skönt att mina föräldrar låter mig sova ^^ Vaknade klockan 17.00 :D

Författaren sa...

.HAHA. 17? Du är galen Solle. Insane I tell you.

Anonym sa...

Menar du att du blev väckt 61 gånger?

Författaren sa...

Japp. Någonting sånt där ja. ^^,