25 augusti 2006

Rösten.

Åh. Nu känner jag för lite urartning.
Men ikväll är det bio som gäller.
The Break-up. Med Vince Vaughn och Jennifer Aniston (big big love). Men jag har inte allt för stora förväntningar. Annars kommer jag bli besviken.

Roligt när jag sitter och kollar på The Voice-grejsimojset från Stockholm som nu sänds på Kanal 5. Inte själva grejsimojset. Men det roliga var när Marie Serneholt kom ut på scenen. Inte mycket jubel hördes och när hon sa:
"Jag vet att jag tjatar mycket om att jag vill ha ett hus...(hon väntar på någon slags publikreaktion) aja, men här kommer den iaf! I need a HOUSE!! YEAH!" varpå spridda busvisslingar och burop kommer innan dessa tystnas ned av en uppenbar playbackversion av den fruktansvärda låten. Humor.

På något vis blir jag imponerad av Petter på scenen. Eller ja, hela hans crew. Det är så chill stämning när han är på scenen med sina homies. Dom går lite förstrött runt omkring på scenen sätter sina lines och verkar inte riktigt bry sig. En känsla av sunkighet. Inte riktigt krispigt, men det kan bero på att jag inte är något fan av hiphop.

Men jag tänkte citera Petter:
"Det går bra nu! Kompis, det går bra nu!"

Inga kommentarer: