03 september 2006

Födelsedagsfirande.

Ett påslakan som jag trånat efter en tid.
En cd-skiva jag trånat efter en längre tid.
En bok jag har trånat efter en tid.
Två par skor som jag trånat efter sedan i somras.
Pengar från min mors kompis i Östersund. Något oväntat. Men hjärligt tack.

Fler presenter är på väg med posten tydligen. Får se vad det är om någon dag eller två.
Myspys.

Jag älskar att fylla år.
Nu blir det dessutom ett cafébesök tillsammans med Anton, Sigrid, Simon och Solle. Göttans. Men först blir det middag här hemma, sedan lär jag åka hem till Nina en stund. Vi får se vad hon säger.

Lisa Miskovskys album Changes är sjukt bra. Jocke Berg har satt sin tydliga prägel måste jag säga, det känns väldigt mycket kent över det hela. Men jag tackar absolut inte nej, och en kombination med Lisa tackar man aldrig nej till.
Bästa låtarna:
Mary
Acceptable Losses
Sweet Misery
20th of December Madison Avenue
Once Gone, Always Missing

Sist nämnda låt är nästan den som andas mest kent tycker jag. Känns igen så tydligt på basgången och bastrumman. Myspys är det helt klart. Jag älskar skivan redan.