13 september 2006

Nattablogg.

Måste ju väl skriva en liten blogg nu, eftersom det varit lite klent idag.
Har dels varit i skolan, varit och badat, skrivit svenskaarbete och funderat på filmkunskapsfråga. Därför har jag inte varit direkt aktiv.

Fotboll självklart också. Champions League tog ju vid idag. Fantastiskt skoj, men jag har insett en sak om vår egen Zlatan Ibrahimovic.
Han lider av Ballack-syndromet. Alltså han spelar aldrig bra när jag ser på matchen.
Jag har aldrig sett Michael Ballack göra en bra match. Han är en mittfältare i mängden anser jag. Han har aldrig varit så bra som alla tycker att han är, enligt mig. Till och med andra experter har faktiskt hävdat detta.
Nåväl. Innan det blir för komplicerat - Zlatan är aldrig bra när jag ser på, inte längre i alla fall. Tror att hans styrketräning hämmat honom i sin tekniska briljans. Fungerar inte med den kropp han nu har. Synd. Mycket synd.

Nåväl. Nu ska jag sova gott i ett par timmar för att sedan kliva upp imorgon och gå till skolan som börjar 08:00 med Filmkunskap.
God natt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sov så gott