11 september 2006

Underbara tider.

Japp, det fanns lasagne kvar, men då stod pappa och lagade piskfinnar... eh. ja. FiskPinnar bakom ryggen på mig. Så det får bli lasagne i kväll eller ännu bättre som brunch imorgon!

Egentillverkad sovmorgon då jag inte har någon kurs i Y-blocket och dessutom ingen matte ty Gunnar är bortrest. Därmed tar man sig friheten och slopar den 20 minuter långa Studiehandledartiden som ändå inte brukas till något värdefullt. Det betyder att jag har en lektion på femtio minuter. Historia. Det kan faktiskt vara värt att besöka MYS, så jag börjar 12 och slutar följdaktligen 12:50. Helt okej morgondag.

Resten av den här dagen skall användas åt:
• Middag
• Svenskarbetesskrivande (inte ett dugg krävande misstänker jag.)
• Filmkunskapsanalysfunderingar (flum?)
• MSN Messenger

Vilket liv, sa du!? Men misstolka inte: Jag klagar inte för fem öre!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Michael, har du inte glömt nåt nu?
Måndag betyder träning...

Författaren sa...

Mjo. Jag vet, har haft det i huvudet hela tiden, men orkade inte plita ned det. True story!