01 september 2006

Volvo.

Okej, nu fungerar inte portalen blogg.se över huvud taget?
Vad är det som är fel med den där sidan?
Oändligt glad över att jag sitter i Bloggers klor (slår vad om att en del naturare kommer att läsa det som ['klå:r] och tro att jag sitter i Cl).

Nåväl. Nu sitter jag hemma efter ett rätt långt Magasin Lyran-möte.
Men jag tror att det var rätt givande ändå.
Någorlunda i alla fall.
Nu har det börjar rulla ändå.
Jag rullar - Volvo.

Första veckan av skolan har gått. Känns tyvärr som om det vore tredje veckan som var avklarad. Detta hoppas vi att kunna råda bot på genom sunkafton hos Solle i kväll.
Spela spel och ha det allmänt mysigt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Volvo? Du har inte funderat på att köra Ferrari..? Eller BMW eller nått i den stilen?

Anonym sa...

HAHA.. jäkla gay.

Nejdå, du är så sööööt!