14 oktober 2006

Bootcamp.

Åh. Glad jag blev nu.
Helsingborg kvitterade mot AIK med matchens sista touch. Från en AIK-spelare. Arnefjord(?) skarvnickade in ett helsingborginkast över sin egen målvakt och in i eget mål.
ungefär 22 500 sjungande AIK-fans satte sången i halsen och drog en kollektiv suck. Nu kan Elfsborg koppla greppet om det Allsvenska guldet.
Det hoppas jag smått på.
Men de får räkna in en förlust var i det spelschema som återstår. Självklart mot GAIS. Som kommer att vinna. Fast det tror inte ens jag på.

För övrigt skall vi nog förbereda en rejäl hämnd på Erna som lekte amerikansk överste och körde skiten ur oss i går. Bootcamp. Inte så roligt då.
Aerobics baserat på den amerikanska militärens fruktansvärda övningar. Jisses, att jag har ont i dag.

Och nu ska jag slinga håret.
Blont som vanligt. Även om jag har en liten idé om att göra det mörkare nu på höst-vintern. Det vore mysigt. Men den här gången - blont.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, blonda slingor blir snyggare