26 oktober 2006

Jeansheaven.

Japp. Outlet-centrat i Albertville var underbart. I alla fall Levi's - Dockers Store.
Alla jeans (som kostar cirkus 1000 kr i Sverige) för $29.99 (240 kr) eller mindre! Jag var i himmelriket. Tre par jeans blev det. En t-shirt. Dessutom en skjorta med små döskallar på. Mwihi.

Tydligen ska kameran som jag vill ha, finnas 700 kr billigare här än i Sverige. Då går den på 1700 kr. Vilket är den exakt den summa värdet av inköpta varor får vara när man tar in det i Sverige. Men kameran är naturligtvis inte köpt här, säger vi. I tullen i alla fall.

För övrigt. De hotar med en meter snö till helgen. Jag är lite rädd.
Men vi får se vad som händer.

Ska se på film och sova nu tror jag.
Man blir så trött av Justina och Katrina som har sådan energi hela tiden.
Fick en godnattkram av Justi i kväll. Hon är så mysig.

Kram på er alla som läste.

3 kommentarer:

Flaky sa...

fan vad mysigt allt låter!!! Var exact e du?

Författaren sa...

Jag sitter i en liten stad som heter Victoria och ligger en halvtimmes bilresa utanför Minneapolis och St. Paul i Minnesota, USA.

Riktigt mysigt här faktiskt.

Anonym sa...

ååhe! lyckans ost asså..gief billiga jeans och kameror till oss också.!