03 oktober 2006

Just det.

Jo, så här var det.
Tänkte skriva att Aftonbladet gör megasatsningar ju.

Storstadsgratistidningen Punkt SE som började ges ut förra(?) veckan.
Nu ska man starta upp TV7 också. Aftonbladet TV7 som ska sändas via bland annat Comhems näst, vilket betyder att jag kommer vara en av de 1,7 miljoner som kan se kanalen.
Underbart.
Virtanen ska vara med så.

Nåväl.
Orka med mastodontlabbarna vi höll på med idag. Eller egentligen inte mastodont, men det tär på en att ha tre timmar labb och ingen direkt rast mellan. Först fysik och sedan biologi.
Äckligt lätt var min och Veronicas, för ovanlighetens skull, labb, dessutom. Så ännu tråkigare.

Nu är det projektarbetsdagar i dagarna tre.
Härligt.
Här ska skrivas!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tror Punkt SE började i måndags? iaf här i gbg..

Sis sa...

Det var i måndags dvs igår=P

Författaren sa...

Okej. Känns som att det var förra veckan som jag började se gula fjantar. Men jag såg nog i syne.

Anonym sa...

du ska få för gula fjantar! jag är en av dem! :P

puss tece

Anonym sa...

du ska få för gula fjantar! jag är en av dem! :P

puss tece