04 oktober 2006

Tidning.

Jo. Jag har ju länge trånat efter en tidning att prenumerera på. Något att läsa. Det känns naturligt på något vis trots att det är längesen jag hade Buster i brevlådan. Ännu längre sedan jag hade Kalle Anka & Co. Det är lite synd. Det är på något vis en ungdomskultur, det här med tidningar.
En pryl att samlas runt. Ett tidsfördriv. Något annat än att läsa läxor.

Jag har sedan gärna velat ha en modetidning för män. Ett livsstilsmagasin för män. Jag har gått och grubblat på om man skulle köpa ett nummer av nya KING. Men det har aldrig blivit av. Antingen har tidningen var slut eller att jag inte haft ett korvöre på fickan.
Fick då ett mejl i natt om att man kan prenumerera på KING för 89 kronor eller något sådant. 4 nummer och ett par manchettknappar. Nåväl, de går väl sätta i någon av mina skjortor. Så fine. Det blev ju ändå billigare än att köpa de fyra numrena ett och ett.
Så. Nu väntar jag med spänning.

2 kommentarer:

Sis sa...

Jag gjorde det samma i somras fast då ville jag ha klockan å tidningen blev en bonus;)

Anonym sa...

Sigrid, du ville inte ha just KING va? För då blir jag förvirrad..