23 november 2006

Knä.

Dessutom blir jag bara mer och mer äcklad av bilden på mitt knä. Plåstren och tejpen som är genomskinlig från början är svart, grön, gul, lila.. jajisses. Det är inte vackert.
Samtidigt kan jag inte sluta titta av fascination.

Apropå färger. Jag upptäckte till min fasa att mina handtagskuddar på kryckorna är GULSVARTRANDIGA. Bläh. Jag kan ju bli misstagen som häckensupporter, speciellt eftersom jag bor granne med Häckenfantasten tillika prästen Alf Österströms kyrka. På Hisingen.
OCH, att min farfar en gång i tiden satt som ordförande i BK Häcken. Fy, för att dra skam över oss så.

2 kommentarer:

Flaky sa...

lägg up en bild då!!

Författaren sa...

RE: flaky
Jag tänkte göra så att jag lägger upp den på mitt websideutrymme och så får den som vill länka. Jag ska bara ha tid och ork att göra det. Men det kommer.