06 november 2006

Rapport.

Nu får jag ta och skriva igen, jag har ju glömt bort det.

Har haft rätt fullt upp med flickorna här. Ta det lugnt. De är små.
Hm, det lät bara ännu sämre.
Nåväl. Inga misstolkningar.

Men dom klänger på mig hela deras vakna tid, i dag väckte dem till och med mig genom att hoppa i min säng!
Gosh.

Nåväl. Det går väl fint. Det är inga fler hela dagar som vi ska ha dem nu, eftersom de går i skolan på veckorna.

Annars.
Jag vann pokerkvällen i fredags. 30 dollar rätt ned i resebudgeten.
Mall of America gjorde mig inte besviken. Fortfarande drygt en våning att gå igenom.
Annars då?
Inte mycket.
Åkte förbi ett hus som är till salu här. 20 miljoner dollar.
Okej.

Minnesota Vikings suger.

Men det gör ingenting.
Elfsborg tog hem Allsvenskan.

Jag vill skrämma skiten ur mig genom att se "Night of the living dead: 3D" på Imax bion.
Gosh.
Det börjar likna något. Skräckfilmer i 3D.

Inga kommentarer: