16 november 2006

SMÄRTA!

Den här natten, eller morgonen egentligen, blev inte rolig.
När jag gick och lade mig efter att ha skrivit det där blogginlägget i natt hörde jag ett dovt surrande. Så jag tänkte att det var en fluga någonstans, och brydde mig inte mer om det eftersom den lät avlägsen. När jag lagt mig och släckt ljuset och nästan somnat hör jag ett högt ljud som nästan skrämmer livet ur mig. BIIIIZZZZ drar förbi mitt öra. När jag återigen samlat mig kan jag höra det där dova brummandet igen. Ingenting mer. Så jag somnar efter lite besvär.

"AAAARRRGGGHHH!!!!" är det jag skriker när jag vaknar. Den där flugan surrade förbi mitt ansikte igen BIIIIZZZZ när jag sov. Vilket betydde att jag vaknar av att kroppen hamnar i självförsvarsposition och rycker till i alla muskler. Alltså inklusive mitt redan smärtande knä. Jag tror inte jag haft så ont i hela mitt liv. Plötsligt hittade ju nervsystemet fram till lårmuskeln som jag inte själv hittat när jag försökt. Nåväl. Jag tror inte det gjort någon skada, för knäet känns bra just nu. Inte mer svullet eller något sånt. Men det var läskigt och i och med det, så hade jag svårt att sova och det har ryckt till lite grand ett par gånger efteråt också. Isch. Kontentan blir la att vi ska utrota världens alla insekter. Typ.

1 kommentar:

Flaky sa...

Det låter som när man har piercat sig och glömer..ajj vad d kan göra ont!