16 december 2006

GAIS.

Jag är dessutom sjukt nyfiken på vem det är som har värvats till GAIS.

I morgon, egentligen idag, skall ett eller möjligtvis två nyförvärv presenteras inför förmodan storpublik i Nordstan på GAIS julmarknad. Jag skall dit klockan 16 då de tydligen skall visas upp likt troféer. Kanske är det äntligen Sheriff Suma som kommit till klubben efter att inte ha, enligt rykten, kunnat ta sig till Göteborg från Åtvidaberg på grund av översvämningar till den senaste presskonferensen. Kanske har någon från hisingsklubben kommit över på den grönsvarta sidan? Kanske blir det en besvikelse och det visar sig vara pojklagsspelare som värvats. Den möjligheten finns alltid. Såsom gais.se skrev i sitt meddelande; "Kanske presenteras en ung fräsch talang eller så är det en rutinerad gammal räv!" (inte exakt citat och kanske inte borde sättas inom citationsflärpar, men ni fattar poängen)

Så. Nu är det lite pirrigt. Och jag undrar när Nina ska komma hem, jag menar. Hon sa att hon bara skulle vara med på förfesten. Hon är inte här nu? Jag undrar hur när den riktiga festen börjar...

Inga kommentarer: