01 december 2006

Galna gudar.

Har gudarna rökt på i natt?
Henrik Larsson är enligt Helsingborgs IF på väg till Manchester United. Klubben höll presskonferens i dag och Sir Alex Ferguson, manager i Man Utd, ringde till Henke i går och önskade honom lycka till i sin fortsatta karriär hos dem.

Jag får supa till på julmust för att vakna till liv.

Dagens riktigt stora glädjeämne i dag var att jag lyckades bryta blocken mot mitt knä och lårmuskel! Jag satt tillsammans med födelsedagsbarnet Anton (GRATTIS!), Fredrik och Sigrid i fönstret utanför biologisalen.
Jag koncentrerar mig otroligt hårt och titta! Underbenet lyfter sig utan att låret rör sig. Det har det inte kunnat göra sedan operationen för två och en halv vecka sedan. Det måste ju betyda att jag faktiskt blivit något starkare i muskeln och dessutom att jag hittat rätt bland nervbanorna dessutom.
Fantastiskt. Jag blev överlycklig.

Inga kommentarer: