17 december 2006

Sigrids födelsedagsmiddag.

Åhjävlar. Jag har lite svårt att skriva nu känner jag.
Det där sista två glasen tog väldigt hårt mot lilla mig. Kanske bra att jag lämnade det sista glaset champagne till Sigrid för nattadrink. Men jag mår helt fantastiskt och det här var ett absurt bra framträdande för min del. Eller hur man nu ska säga det. Jag hade i alla fall trevligt hela kvällen och Sigrids myspysmiddag var lyckad.
I och för sig skriver jag detta med lite alkohol i kroppen, men tro mig, vartenda ord är sant.
Har dessutom över 125 bilder från partajet. Alla är inte bra, men jag hoppas att några skall gå att använda.

Åh, ur socialitetsperspektiv var den här kvällen nästan perfekt. Pratade mycket med Jenny som är så söt så. Även den andra Jenny som också är jättesöt och går i TC's klass på Schillerska. Jag orkar inte riktigt berätta allt, men det var en helt perfekt kväll och jag gratulerar och tackar Sigrid för den. Hon är så snäll så. Hennes mamma också för den delen. Fantastiskt.

Nu har mina föräldrar sagt åt mig att gå och lägga mig, men jag vill inte! Vill lyssna på bra musik och njuta tills jag blir helt nykter igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var jättetrevligt att du kom! =D Tack så jättemycket för basketspelaren!! =D
Synd att du inte kunde stanna längre då du verkade vara så pigg=P

Författaren sa...

RE: sis
Supertrevligt att få komma. Varsågod!
Mjo, jag tror nästan, men bara nästan att det var kaffet som gjorde det.