06 december 2006

Hoffas fettkudde.

Visste ni att man har något som kallas Hoffas fettkudde i knäet?

Tänkte väl det. Men det har man tydligen. Jag skrattade mig halvt fördärvad när jag läste detta i min journal från operationen. "..har även tagit bort en del av Hoffas fettkudde.." HAHA. Och jag visste ingenting om att jag skulle få en skruv i knäet, det sa man minsann ingenting om. Pappa pratade med min farbror och hans chef hade gjort en knäoperation där de satt in en skruv. Hädanefter måste han ha med sig intyg varje gång han skall flyga för att han inte kommer igenom säkerhetskontrollen utan BEEEEEP.

Nåväl. Hoppas jag slipper sånt.

Hej växthuseffekt, nu har vi kantareller i december också. Solle, det finns fortfarande hopp.
Börjar smått tro att mina feberruschar beror på växthuseffekten och ingenting annat.

För övrigt känns det mycket lättare med större rörlighet och genom att man tagit bort de där riktigt ofräscha (det stank rätt illa efter att läkaren tog bort dem) förbanden är det mycket skönare.
Något jag blev lite orolig över är att jag har precis, exakt noll känsel på utsidan av knäet. Inga nerver som vuxit ihop än. Men när väl nerverna växt ihop kommer känseln tillbaka på någon dag. Känns bra.

Nåväl. Sluttjôtat.

Inga kommentarer: