15 december 2006

Jobb.

En av årets stora händelser är här.
Jag måste sitta och rapportera in resultat från Citroën Cup.
Lägga upp dem på Internet och sedan sova mellan gångerna.
10 matcher åt gången. Det är segt.

Nåväl.
Hela dagen har varit oerhört seg egentligen. Sov inte bra i natt till att börja med. Sov tillräckligt många timmar, men var helt slut när jag vaknade ändå. Vanligtvis piggnar man till efter en halvtimme, men jag har inte vaknat än. Sover väl inte tillräckligt djupt antar jag. Kanske vaktar mitt knä lite extra när jag sover utan skyddet, utan att jag själv är medveten om det.
Jobbigt är det i alla fall.

I övrigt. Somnade nästan som vanligt på fysiken. Biologin är desto intressantare. Trodde aldrig att jag skulle säga det där, men så är det.
Skaffade vuxenpoäng tillsammans med Solle i dag när vi ordnade med Lyrankontot. Idioten, även kallad Jag, hade dock glömt mitt id-kort hemma så vi kunde inte ta ut några pengar. Vafan. Skamligt gjort. Nåväl.
Vi fixar det här ändå.
Måste bara hitta kortet...

Har suttit och skrivit vem som ska få alla julklappar i dag. Alltså, satt sådana där lappar och skrivit "God Jul X önskar Y" med de vackraste av kapitäler.

Inga kommentarer: