13 december 2006

Rubrik.

Lite halvdan dag överlag i dag. (mest enformiga meningen någonsin?)
Tryckeriet har uppenbarligen glömt/skitit i oss på Magasin Lyran. Alltså kunde ingen Lyra delas ut i dag som planerat. Jobbigt.
Men luciaspex hade vi också. Det knäckte totalt kan jag bara säga.

Lite matteplugg på biblioteket och jag har erbarmligt svårt att förstå just nu. Vet inte vad det är med mig i dag. Kan ha något med de få timmarnas kass sömn jag fick i natt.

Jag älskar designen på TV4:s laguppställningspresentation som man tagit fram till handbolls-EM. Den är så snygg och informativ. Design som faktiskt inte tar något från funktionaliteten. Härligt.

Men det finns stora negativa saker här i dag också. Angående knäet. För under plåstret till det övre såret på det gamla operationssåret finns något till höger om själva såret en elakartad finne. Hängde ni med? Nåväl. Den gör fruktansvärt ont eftersom den skaver emot orthosen vilket gör mig gravt rörelsehindrad igen.
Annars är det rätt lugnt med knäet. Det verkar ha minskat en till storlek nu dessutom. Känns bra. Det känns lite mjukare än förut i alla fall. Inte lika uppblåst.

Nu ska jag försöka plugga än mer matte. Hur bra det går kommer ni kunna läsa senare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med pluggandet!

Flaky sa...

asså fy vad jobbigt med lyran!