22 januari 2007

I senaste laget.

Bloggen har kommit lite i andra, tredje och fjärde hand nu.
Kanske inte så snällt mot alla ni läsare.
Men det har varit lite jobbigt just nu.

Kanske, lite dumdristigt då man egentligen borde ha pluggat, tog man sig några öl på Sticky i torsdags och så skola på fredag och lyranmöte och sedan hade jag lovat Nina att umgås på fredagskvällen och då ska det inte pluggas. Fredagskvällar är heliga. Och egentligen lördagar och söndagar också, men inte denna helg. Jag fick avstå en helkväll med Nina och hennes klasskamrater för att skriva på min bok och plugga in latinska namn på muskler och ben. Det är även vad denna dag har bestått av. Nu sitter det nog där i alla fall och provet är i morgon. På torsdag är det historiaprov, där jag skall få MVG, för jag ska ha MVG i den kursen. Banne mig.

Så det blir nog inte mycket bloggande framöver heller.
Men när jag får tid. Jag älskar att skriva blogg och älskar att folk läser.
Vi säger så, så länge.

Inga kommentarer: