09 januari 2007

...och Khari på väg bort?

Jahapp. Då var tydligen Khari Stephenson också på väg.

Visserligen kanske han har varit den sämste av de nyförvärv som fått chansen hos Rolle och Grens manskap. Men inte trodde jag att man skulle sälja honom efter bara ett år. Vem är det som har pratat om kontinuerlighet egentligen?
Men visst. Får ni loss 10 miljoner från AIK Solna är inte det illa pinkat, och då kanske de där Makondelepengarna finns där i alla fall. Lite till över så har vi Dioh Williams och en ny hyfsad mittfältare på ingång.

Och jag ser att behovet av en enskild fotbollsblogg blir större för var dag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja usch som du plågar oss med denna fotboll! Basket hade vart trevligare;)

Anonym sa...

Nej, jag tycker om när du blandar ditt liv och.. ditt liv? Eller "vardag" och "fotboll", om det blir lättare att skilja på.
Fast du gör som du vill och jag kommer i alla fall läsa ändå. :D

Lite tråkigt att Khari kanske försvinner iväg. Han är en sådan man på något sätt inte kan låta bli att tycka om jättemycket.

Författaren sa...

RE båda
Nu hade jag skrivit ett långt förklarande och svarande inlägg till er båda, men något hände så nu finns det inte längre, så nu får ni nöja er med ett stort tack för kommentarerna.