25 januari 2007

Rätt rolig lista.

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa: Hum, måste springa och kolla...............FEM och en kapsylöppnare.
Vilken svordom använder du mest: Jävla bra fråga du, "fan" skulle jag tro.
Äger du en iPod: Jajjemen, känner mig naken utan min Nano.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: Beror på dag. I morgon 06:00 (men jag går inte upp förrän sju).
Hur många resväskor äger du: wth? Hum, jag har nog faktiskt en i min ägo.
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute: Nja, kan ju inte direkt använda raggsockor i dem.
Var köper du dina matvaror ifrån: Mamma och pappa. Eller ja. Dom köper - Jag snyltar.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Njae, det är roligt att vara med också. Självutlösare?
Har några av dina vänner barn: Njae, en bekant kan man väl säga.
Har någon någonsin kallat dig lat: Du anar inte.
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu: HAHAHAHAHAHA.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk: O'boy äger allt.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Jajjemen. Vem? Säger jag inte.
Vad åt du till middag: Korv Stroganoff Använder du huvtröjor: In da hood.
Kan du vissla: Hajjemen, men inte så bra.
Har du någonsin deltagit i en demonstration: Hum, bara av misstag i så fall, skulle jag tro.
Vem var den sista som ringde dig: Sötnosen Nina.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält: Vet inte, men Liseberg äger allt. Gröna Lund suger rejält. Jäkla wannabe.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig: Det är jag säker på att folk gör.
Vilket riktnummer befinner du dig i: 031.
Tittade du på tecknat när du var liten: Älska Disney och Ninja Turtles!
Hur många syskon har du: NOLL.
Äger du några band t-shirts: Mjapp, kanske inte så respekt, men Bruce Springsteen och så har jag nån fler av okänd art.
När flög du senast: För typ, två och en halv månad sen. Hem från USA.
Hur många stolar står kring ditt köksbord: Föra.
Läser du för skojs skull: Klart! Kulturpoäng vettu!
Pratar du några andra språk: Engelska, plojtyska ("jaaa.. prostituirte kinderjugend!") och lite Jamtska.
Diskar du din egen disk: Diskmaskinen gör det.
Har du gråtit offentligt: Japp, en hel del efter gångerna jag skadade knäet, och på gotlandsfärjan hem med gamla klassen.
Har du en stationär dator eller en laptop: Min dator är stationär, men jag vill ha en laptop.
Försöker du alltid lära dig nya saker: Det beror på vad det handlar om.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Åh ja. Tatuering ftw!
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten: Tror du att jag är gjord av pengar?Kan du kasta macka: Mhm. Tror nitton är mitt rekord.
Har du någonsin varit på Jamaica: No, mon.
Vad har du med dig in på bion: Godis och läsk.
Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet: Jäkla bra fråga, men kanske svenska?
Gillar du att flyga flygplan: Ja, älskar pirret innan man checkat in och så. Under flygningen är det väl... roligt om man sitter vid fönstret, eller i alla fall vackert.
Vilket peronlighetsdrag är ett måste hos en partner: Hum, omtänksam.
När sov du senast på golvet: Det var nog ett tag sedan.
Vilken är din favoritdrink: Åh, lätt Irish Banana. Mums. Men Sigrid ska bjuda på kaffekask.
Gillar du din boendesituation: Myspys med paranteser.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: Inte så många, fyra och det är lugnt liksom.
Äter du frukost dagligen: Det är nu man ska svara ja va? Hum. Nej.
Är dina dagar fullbokade och stressiga: Mjo. Oftast i dessa tider.
Vilken är din favoritfrukt: Banan (och helst efter ett hårt träningspass).
Hur gammal blir du nästa födelsedag: Nitton. Fasansfullt eller hur?
Tror du på liv på andra planeter: Hum. Varför inte?
Tror du att Gud är man eller kvinna: Dålig fråga. Orka Gud, men eftersom han tillverkades i en mansvärld, lär han vara man eller blondin med megatuttar. (tänk om min konfirmationspräst läser det här!)
Hur valde dina föräldrar ditt namn: Jag såg ut som en Micke. Alltså Michael. Stavningen för att det såg bättre ut med efternamnet. I magen hette jag Hemlige Arne.
Gillar du senap: Ibland.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm: Mjo. Varför inte? Kick vettu. Och pirr innan man har checkat in också!
Sover du på sida, mage eller rygg: På sida eller mage.
Tycker du om att krama folk: Älskar kramar!
Skulle du säga att du är trendig: Höhö. Nej, men jag läser trendmagasin.
Äger du en digitalkamera: Yes indeed, Fujifilm Finepix S5200 med tio ggr zoom. Älska.
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars: C-3PO
Tycker du att du är attraktiv: Det låter jag andra avgöra, vore pinsamt att bli kåt på sig själv.
Vad är du allergisk mot: Gräs- och björkpollen, stenfrukter, katt och hund och lite annat smått och gott. Men det är inte så farligt, så länge jag käkar mediciner.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Ifall jag ätit för mycket så inte andra blir mätta ja, men inte annars.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat: AnnCharlotte, för det skulle pappa ha hetat.

Inga kommentarer: