29 januari 2007

Skrivande.

Jag ringde i alla fall till Lars Werner, meteorolog på SMHI Malmö, och fick mig ett bra och givande samtal. Nu är det bara till att knepa ihop 1800-2000 ord av det hela. Nåväl. Ordbajsa på och leta fram oändliga fakta kan inte vara allt för svårt?

Dessutom skall jag göra en kortare variant till Lyran. Vi får se vart det hela leder.

Det här kommer att ordna sig, fint så länge jag lägger ned lite tid.

Var på Gårda Brandstation. Rätt tråkigt i sig, i och med att det enda vi gjorde var att titta på när Fredrik och Jonas sprang på löparband och testade syreupptagningsförmågan hos de båda.
Lite intressant, men trots allt inte så värst roligt. En liten rundtur och sedan fick vi åka hem. Så mycket för 2 timmars varande hos brandmännen.
Fick mitt resultat på provet också. Det va ju inte riktigt i topp. Men nästan. 45,5 av 50 får faktiskt duga. Och ja, jag är lite sarkastisk.

Inga kommentarer: