06 februari 2007

Träningsmatch snart.

Har inte skrivit något om GAIS på länge och jag har två minuter på mig innan jag måste börja plugga efter min korta paus.

Första träningsmatchen för säsongen på lördag och jag är gaissugen som aldrig förr. Åh, vad jag längtar. Häcken slog ju tydligen Blåvitt i deras första träningsmatch med 2-1. Ett reservbetonat Häcken dessutom. I och för sig brukar lag som inte spelar bra på försäsongen gå hyfsat i serien senare, men IFK är kanske lite instabila till nästa år? Känns så av någon anledning i alla fall. Satsar nog inte speciellt mycket på nästa år eftersom det endast är ett lag som åker ut, och det lär bli Brommapojkarna. Talebinejad har aldrig imponerat på mig och jag har hojtat högt när han varit ryktenas man bland gaisfans tidigare säsonger. Han kommer inte göra succé i BP - och kommer bli en bra superettaspelare. Inte mer, inte i mina ögon.

GAIS - Häcken på Vallhalla IP alltså. 13:00 på lördag. Någon som har lust att hänga på?

Inga kommentarer: