26 mars 2007

Bloggen ser nytt ljus

En liten uppfräschning av bloggen.
Egengjord titelbanner och så vidare.

Jag är nöjd, hoppas ni kan leva med det.

Blev lite sjuk idag så jag har inte kunnat gå till skolan.
Jag var i och för sig på fotolektionen i morse, men gick ut och fotade, helt värdelösa bilder skulle det senare visa sig, och åkte hem på håltimman. Somnade efter en god brunch hemma, och vaknade upp med otroligt ont i halsen och feber.
Ska masa mig till skolan på något vis i morgon. I alla fall för att få tag i Thomas, han har ju inte mobilen på. Nåväl. Måste i alla fall betala studentflaket. Det närmar sig faktiskt med stormsteg. Det är väldigt härligt. Och snart ska man ha valt vidare studier också.
Jösses Amalia. Snart är man vuxen på riktigt. Tror jag. Hoppas jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket snygg ny design och det börjar bli panikångest över vad man ska göra till hösten nu!

Författaren sa...

RE sis
Tack så mycket. Ja, jag är glad över att ha hittat mitt kall redan(?)