14 mars 2007

Bowlingseger igen.

Fysikprovet gick ju faktiskt lite bra. Jag fixade det antagligen i alla fall. Lite konstiga svar här och där, men vad sjutton. Det löser sig.

Bowling med Anton, Fredrik och Sigrid. Mysigt. Första serien gick hyfsat, andra var total katatrof på första slagen, men jag lyckades ju spärra de flesta rutorna. Så gällde det inför tionde rutan. Jag låg under mot Sigrid inför det. Men jag är bäst när det gäller och strikar två och får en sjua på sista slaget. Så, jag vann trots allt. Ordningen återställd.

Jag däckade så fort jag kom hem. Hade faktiskt tänkt att göra Nina glad och följa med henne till hennes kusin. Men jag var så sjukt trött, satte på slutspelshockeyn på teve och la mig i sängen för att chilla en stund. Det skulle jag inte gjort. Snabbare än vad ni kan säga elektronvolt, hade jag fallit in i koma och vaknade inte förrän tre timmar senare. Biverkningarna pågår i skrivande stund. Är nu sjukligt pigg och kommer nog inte kunna somna på ett tag. Inte förrän CSI har varit i alla fall.

Sjukgymnastik i morgon bitti. Roligt. Not. Men ja, ett måste.

Inga kommentarer: