29 mars 2007

KALORIFRI COLA PÅ VÄG

Förresten är jag oerhört spänd på det här nya. Även om jag misstänker vad det är. Man har ju sett massa grejer där det står texter som "Who says you can't have girlfriends with ZERO drama!", och det är antagligen Coca-Colas påhitt.
Coca-Cola lanserar om några dagar en helt kalorifri version av CocaCola?
Den är faktiskt helt okej om jag inte missminner mig. Har ju lite som mål att dricka alla olika Coca-Cola sorter som finns, och den fanns i USA i höstas. Burken är i alla fall sjukt snygg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

halllå maaaaaaan, har du helt designat om? eller jag kanske är lite late... huuur ser den burken ut. . KALAS isåfall kan man ju dricka cola varje dag till varje måltid. Åh jag älskar de nya hälsosamma. sverigE!

Författaren sa...

vanda
Tjingeling påraj! Haha, njae det var faktiskt i hum, bara för några dagar sedan min lilla extreme blogg makeover ägde rum. I USA ser burken i alla fall ut som den vanliga röda, fast den är svart. De har liksom bytt på färgerna. Det är riktigt snyggt! Ja, men eller hur! Då behöver man inte oroa sig för något! Tvättbrädemage till sommar'n med Cola Zero... LÄTT! :D