19 mars 2007

Helgen som var.

Rätt fin helg ändå.
Satt inne och spelade Football Manager 06 hela fredagen. Härliga minnen som väcks till liv. Längtar oerhört efter Allsvenskan nu.

Nina sov över här som vanligt på helgerna.
Lördag blev förvandlad till en filmkväll hemma os mig. Fredrik, Nina och Sigrid såg på The Prestige. Hyfsat bra film skulle jag vilja säga.
Söndag ägnades åt religionsplugg och jag har inte speciellt mycket mer att skriva just nu.
Känner mig dålig. Men nåväl.

Jag ska minsann motionera nu. Springa till den gamla, kära skolgården på Bräcke och spela basket med Nina. Blir du inte stolt Sigrid?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är jättestolt över er!

Anonym sa...

Jag blev lite avundsjuk, fick en väldig lust att spela basket.

Anonym sa...

Men vi kan dra och lira basket en dag!! =D =D Bara på nån skolgård nånstans!! =D Gillar att ni äntligen har förstått tjusningen i basket!