28 mars 2007

HÅLTIMMAR SLOGS IHJÄL

Nu är jag hemma. En hel timma före beräknat.
Heidi, från förra inlägget, behagade inte komma. Hoppas inte att hon har läst mitt inlägg och blivit pjutt på mig. Vår relation som har börjat så bra.

Efter webbdesignen var vi oerhört kulturella, på tyskt vis. Fick titta på tysk teater av IB-eleverna som visade upp sig för några tyskar som var på skolan och hör och häpna... GUN! Ni bräckebarn vet, Machine-Gun!
"Hej, mitt namn är Pistol!"

My gosh. Vad gjorde hon här? Jag och Anton fick nästan dånvimpen av det. Men i alla fall.

Fysiklektion om neutrinon och positroner och sånt är annat minimalistiskt tjafs.
Ännu mer håltimma i solen som avnjöts tillsammans med Fredrik och Frida vid knugen med glass i hand. I dag blev det hallon- och melonsorbet till mjukglassen för tio kronor.
Och så fotolektionen. Som inte blev någon lektion utan hemfärd.
Jag är mycket spänd på att höra om GAIS kan signa Melli, Dr. Alban och allt vad han kallas redan i folkmun. Den norske albanen som provtränar med GAIS. Eller ja, han provtränade i två dagar sedan skickades han hem och Roland Nilsson och co skall ta beslut under dagen om man skall förhandla om honom. Det är snabba puckar som gäller. Transferfönstret stängs natten till söndag.

Inga kommentarer: