21 mars 2007

Svenska och sex.

Ett mycket starkt MVG i svenska. Känns bra. Utan att ens ha gjort det nationella. Och jag behöver inte göra det heller. Enda svagheten jag haft under åren är att hålla mig till enbart källor, och inte blanda in egna tankar. Men det beror nog på att jag missuppfattade vad ett referat innebar. Nåväl.

Fick några bra bilder i dag på min lilla vandring också.

För övrigt har jag insett charmen med sexalupplysningsprogram. TV3 har lyckats med Lustgården. Visserligen är det tjejbaserat, men fortfarande intressant för killar. Fråga Olle är rolig sexualupplysning. Man kan nog lära sig ett och annat. Om alla kommer att titta på programmen, kommer ju alla bli bättre i sängen? Fler blir nöjda - lyckliga? Win-Win-situation?
Om inte annat är det roligt.

Inga kommentarer: