16 mars 2007

Trevliga torsdag (och fredag).

Åh. Vilken underbar morgon.
Vaknar upp med ett hår som endast Don King kan mäta sig med. Jag lyfter huvudet, har glömt att stänga av teven och det första jag ser är Avril Lavigne i sitt svarta hår. Oerhörd sötma. Tänker på Nina och blir smått besviken när jag minns hur hon sade att vi inte kunde träffas i kväll för att hon hade träning.
Vi får väl se hur det blir med den saken.

Kliver upp, drar på mig ett par mjukisbyxor och en kent-t-shirt. Går ut till köket och mamma har lagat deliciösa revbensspjäll. Man kan inte annat än att älska henne då.
God frukost må jag säga.

I övrigt var, tro det eller ej, seminariet om östeuropafonder helt okej. Jag blev än mer intresserad av det här med att placera pengar hur som helst och lite varstans. Kan bli stora pengar om några år liksom. Sånt tackar man inte nej till. Den efterföljande filmen, förhandsvisningen av Music & Lyrics, var riktigt underhållande. Om man skall gå efter recensenterna är det en medelmåttig film. Men filmen är precis vad folket vill ha. Söt och lagom feel good. Även om filmsorten är något uttjatad - finns alltid plats för det folket vill ha, eh?

Efterföljande stickybesök blev som vanligt oerhört trevligt. Det ser ni väl nedan?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Det verkar som att vi har en gemensam bekant: Elvir.

/Sophie från Uppsala

Författaren sa...

RE sophie
Jaså? Den enda Elvir jag är bekant med är sjukgymnasten på GMC? Och du känner honom också? Hur då? :D

Anonym sa...

Det är den Elvir jag känner också :). Jag opererade mitt knä på GMC i november, så nu rehabtränar jag där ibland. Lite långt bara...

Författaren sa...

RE sophie
Nej? Men gud va tufft! Jag opererade mig faktiskt också i november ju, sicket sammanträffande! Den där Elvir var jättetrevlig och snäll! :D Åh, inte roligt att pendla mellan Gbg och Uppsala! Men det är ju väl för det bättre! :D