10 april 2007

ÄNTLIGEN ÄR DET PÅ G

Nummer 700.

Nu blev jag lite stressad, men inte stressad nog för att skippa att skriva en blogg. Nej, jag är inte blogaholic.
Måste ju dra på mig tröjan med de vackraste utav färger och chilla till mig.

Nu blir det fotboll. Abstinensen är äntligen över. Fantastiskt.
Och Sigrid var inte speciellt svårövertalad.
Men nu är det som sagt stan som gäller.
Göra den osäker. Såg två hammarbybussar förut. Massor av poliser också. Det är något i luften. En stor smocka i hammarbynunan kanske?
Det hoppas vi på i alla fall.

Dagens tips (optimist): GAIS 2-1 Hammarby
Dagens tips (realist): GAIS 1-1 Hammarby
Dagens tips (pessimist): GAIS 0-3 Hammarby

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åoooooow. Hoppas det blir en grym match. ooch eftersom jag hatar sthlm:s lag. så får jag hoppas gais vinner. såg dock att han där . toppen.. spelar i elfsborg nu:S keane.. jaja. ni klarar er nog utan honom..

Åh btw.. halmstad (WEEEEEEI) gjorde de igår. så ingenting lär ju va omöjligt!

Anonym sa...

De vart en mycket trevlig kväll! Och bra på att tippa var du!