09 april 2007

TILLBAKA I CIVILISATIONEN

Okej. Nu är det så här att man kan sammanfatta hela påsklovet genom ett fåtal ord.

Östersund. Magsjuka. Tristess. Potatis.

- Jag har varit i Östersund.
- Hela släkten (utom mormor och morbror) har varit haft vinterkräksjukan (och somliga har fortfarande).
- Jag har varit enormt uttråkad stora perioder, ty hos mormor finns ingenting att göra och eftermiddagsteve är verkligen inte vad den borde vara.
- Potatisförgiftad har jag blivit. Som vanligt. Hade man kunnat dö av en överdos potatis hade nog jag inte levt i dag, för mormor hade dödat sig själv genom för hög potatishalt i blodet.

Så.
Nu sitter jag äntligen hemma. Måste ordna klart en historiagrej jag inte lämnat in. Har, genom att ha varit sjuk inte orkat skriva särskilt mycket på mitt PA, därför finns lite ångest inför det. Sitter och läser allt som finns att läsa om GAIS premiär mot Hammarby i morgon. Grymt nervöst är det faktiskt.
Hoppas på seger så klart. Turbulent kring Hammarby - vet inte om det är till det positiva eller negativa.

Nåväl. Med min kära kusin Irja bakom mig påbörjas nu bloggandet igen.

Inga kommentarer: