01 april 2007

UNG MAN TAR FARVÄL... FÖR EN STUND

Jag tänkte säga farväl en stund. Åh, det känns inte alls bra. Nu när jag fått sådan uppsving här. Men jag måste. Släkten kallar i norr. Helst av allt vill jag bara ligga kvar i sängen och dröna, men det får jag uppenbarligen inte.
Tidigt i morgon bär det av till Östersund.

Det är nog det sista jag skriver här på en stund. Kanske få lite tillgång till internet där uppe. Men ytterst lite i så fall.
Jag kommer tillbaka på måndag kväll. Lagom för att på allvar ladda upp till GAIS - Hammarby på tisdagen.

Detta är inget aprilskämt, men ni får ha det underbart i påsk, och ät inte för många ägg. Ni blir bara dåliga i magen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig resa:)

Anonym sa...

AAAH lovar att äta måttligt med påskägg...
ha de trevligt i kalla norr..
föresten...
du verkar ju vara en hejare på de där med .. design... kanske skulle vilja fixa om i min blogg nånång dåå du har tid?. (:


Glad Påsk!