02 maj 2007

BRYGGAN ÄR SKITEN

För övrigt körde jag över tio mil i dag.
Fram och tillbaka till Alingsås och lite till. Gick riktigt smidigt. Tyckte om motorvägskörning. Men ju fortare desto roligare, eh?

För övrigt gjorde jag och Sigrid klart historiauppgifterna på bryggan i dag. Nu ska ingen komma här och vilja ha hjälp dock! Jag har fullt upp med annat tyvärr. Jag vidarebefordrar er bara till Sigrid ändå. Så bered dig på det.
Nina smög sig ned en stund och Elin och Josefin myste också på bryggan. De två sistnämnda och dessutom Anton och Simon chillade en stund till och åt pizza. Har det blivit lite för mycket tjockande på sistone? Nej, säger jag och tittar på magen. Det bränns bort snart, tänker jag innan jag får anorektiska tankegångar.

Very well. Liverpool gick vidare som sagt. Wunderschön. Och jag har läst på om Javascript, så att jag inte är helt lost när jag kommer till lektionen i morgon. Det går nog fint ändå. Peter är snäll.
Sova kanske?
Nej, inte än. Eller jo. Lite Liftarens Guide Till Galaxen först också. Boken alltså.

Natti.

1 kommentar:

Anonym sa...

meh vadå skicka alla till mig=O