21 maj 2007

HALVHJÄRTAT

Det var rätt mysigt att sitta och titta på de andras foton i dag. Även mina också. Men Heidi kan gott bespara oss sina halvdana och inte riktigt "hela vägen ut"-kommentarer. Det blir tjatigt.

Nåväl. Hon är virrig. Men hon ger oss bra betyg. I alla fall mig.

Klockan tolv är det dags för lite uppiffning av håret.
Manuela är ambitiös. Tycker om henne. Trevlig är hon också. Jag vill minnas att jag var blev lite kär när jag blev klippt av henne första gången. Hennes händer är extremt mjuka. Hon är ju hudexpert också.

Sedan halvhjärtad religionslektion med betygssamtal. Jag hoppas lite grann på ett MVG. Borde egentligen vara nöjd med ett VG, men känslan är den att jag kommer bli besviken om jag inte får högsta betyg.
Än mer halvhjärtad blir antagligen webbdesignen där allting redan är klart.
Men jag hoppas på att jag får ett positivt besked där.

Något som jag inte hoppas blir halvhjärtad är matchen ikväll.
GAIS - Kalmar [ka:lma:]
Jag har riktigt dåliga vibbar. Men om regnet håller i sig en stund till kan det anses som makrillväder och då är det mest krigande som gäller. Kalmar är lite mer finkänsliga. Regn = GAIS vinner. Uppehåll = Kalmar vinner.

OPTIMIST: GAIS 2-0 Kalmar
REALIST: GAIS 1-2 Kalmar
PESSIMST: GAIS 0-3 Kalmar
Tyvärr känns det precis så här just nu.

Inga kommentarer: