29 maj 2007

JUST I DAG

Dagens insikt: Jag svingar mina armar löjligt mycket vid gång, då jag är löjligt glad.

Vilket jävla liv jag lever egentligen.
I dag känner jag mig hur snygg och glad som helst.
I går var allt fruktansvärt.
Förutom samtalet med Nisse innan matchen. Det var upplyftande.

I dag är jag glad för TC och alla andra på Schillerska som tog studenten. Fem minuter innan utspringningen bröt solen fram genom det tjocka, grå regnmolnstäcket som döljt Göteborg under ett tag. Hoppas detta bara är början på en underbar torsdag?
Jag är glad för att historian gick bra. MVG i betyg och man kan inte annat än jubla. Skönt.
No freaking hard feelings.

Just i dag är jag stark.
Just i dag mår jag bra.
Jag förs framåt av kraftiga vindar.
Och just nu kan man tro att jag hejar på Bajen.

1 kommentar:

Anonym sa...

TJENA!
såg inte dig i skolan idag...
Tråkigt!
1-0 på feldömd straff...
Blir inte LITE asförbannad på domaren. Men shit happens.
Jag ska nog bli domare när jag blir stor, och döma fel hela tiden bara för att irritera:P
Kramar