30 maj 2007

NÅGON SLAGS VETTIG RUBRIK

Jag kunde tyvärr inte närvaro hos TC, på hennes studentlunch/middag eller vad man ska kalla det. Gathering.
Mamma tyckte inte om det eftersom hon räknat med att jag skulle hjälpa till med smörgåstårtan som skall serveras hemma hos mig.
Förlåt TC, men GRATTIS för bövelen ändå!

När smörgåstårtan var i det närmaste klar kunde jag istället få åka och spela bowling med Anton, Fredrik, Jenny och Sigrid. Som vanligt vann jag, men det var rätt knapp marginal faktiskt. Kom inte igång i andra serien. Inte förrän på slutet i alla fall. Fick inte träff på 1-3. Bara alldeles för tjockt på ettan hela tiden. Minst sagt frustrerande.

Därefter ett par öl på... nåt ställe utefter Vasagatan. Lade aldrig namnet på minnet. Det var det billigaste vi kunde hitta, samtidigt som Anton utan leg kunde komma in.
Riktigt trevlig kväll blev det ju. Träffade dessutom Jessica där. Myspys. Grattis på henne också. Studentfest ftw!
På torsdag är det vår tur. Längtar.
Nu måste jag sova innan halv fyra, för första gången på fyra nätter. Har nämligen sjukgymnasttid imorgon. Halv nio. En jäkla tur att jag insåg det förut.

God natt.

Inga kommentarer: