20 maj 2007

OK GO - dagens högklassvideo

För övrigt var det en otroligt irriterande fågel i trädet utanför mitt fönster i natt. Det började bli gryning och fågeln vaknade till liv och började vissla. Inte det där fiskmåsskränet. Det kan jag koppla bort. Men det här var ett riktigt genomskärande och benmärgskrossande visselljud. Och det gick inte isolera sig emot det.

För övrigt igen.
Det här måste vara den snyggaste musikvideon genom tiderna?
Bra låt också. Därför blir den också dagens låt.
Here it goes again
Ok Go

2 kommentarer:

Anonym sa...

:D det var fan det coolaste jag har sett!! Ska vi ringa Christer Björkman och tipsa, till nästa års slagerfestival?

Anonym sa...

Asså, jag dampar loss på fåglarna.. så sjukligt irriterande.. Gick och la mig typ kl 4 imorse, och då hade de redan börjat med sitt jävla oljud.. helt omöjligt att somna då.. :@