04 maj 2007

PRINTAT OCH KLART

Nu har jag skrivit klart det jag behöver skriva klart för projektarbetet.
Känns oerhört skönt. Men jag ska fortsätta och jag ska skriva klart boken i sommar. Hoppas på att kunna bli antagen till ett förlag någon gång i höst eller nästa år. Helt enkelt innan jag fyller 20.
Jag ska bli tonårsförfattare.

Sigrid har fått läsa igenom de tre första kapitlen och hon har tydligen njutit fullt ut av läsningen.
Låter lovande helt klart.
Hon tillhör rätt målgrupp.
Och rätt målgrupp är såklart de som tycker om det jag skriver. Duh?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå skicka ett ex till skåneland.
jag vill också läsa..
vad handlar allt om ;P?

Anonym sa...

Jag vill ha resten nu! Fast känn ingen press... Vi vet ju alla hur de gick med din följetong på lunar;)

Anonym sa...

Ey! Vill du ha mina åikter på det hela? jag är nog segast i Sverige. Sorry. Men jag har dem faktiskt på datorn.

Författaren sa...

vanda
Tja, du skulle kunna få läsa ett utdrag av vad jag skrivit om du ger mig en msn eller vanlig mejladress. I stort handlar det om en niondeklass och hur de olika karaktärerna ser på livet från olika håll.

sis
Haha, ja. Men den blev ju alldeles för trist och händelsefattig. Två människor som inleder en relation. Kliché, någon?

tece
Din åsikter är guld värda, vet du väl. Behöver dem för att kunna skriva klart boken! Såååå. GE MIG!

Anonym sa...

yeh, lägg du till mej på msn, vaaanda@hotmail.com

kanske sen om du skulle vilja fixa lite med "utsendet" på min blogg.
(:

ha dee.