12 maj 2007

ÅTERFALL

Vaknade upp med en rejäl blåtira kring högerögat i morse.

Hade vilda drömmar i natt, det må ni tro.

"Han (Berndt Hulsker, AIK) fick ledigt för att åka hem till Norge. Och äta lite fisk.. eller vad man nu gör i Norge."

Robert Pärlskog har aldrig varit någon favorit, men nu steg han i graderna.

Läskig var också Miran Burgic skada. Påminde mig väldigt mycket om min skada en solig vårdag på Öckerö. Eller åtminstone vad som hände efteråt, att man bara ligger kvar och försöker vara helt stilla, inga överdrivna grimaser eller något sådant. Att sedan inte kunna stödja på benet efteråt, det känns bekant. Dessutom fick han sitt knä inlindat precis som läkarna sade till oss att göra. Jag hoppas inte han råkade ut för samma sak. Trots att han är AIKare. Ingen ska behöva det.

Det är knappt att jag vågar kolla på fotbollen nu. Vid varje närkamp tror jag att knäet ska sticka i väg. Mitt knä alltså.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det kan inte riktigt vara frisk med det fotbollsintresset :P
Jag kikar mer på hockey, mycket snyggare killar:P
Vi ses på måndag // FridaLinnéa