25 juni 2007

GAIS I KVÄLL

Okej.
GAIS ikväll. Jag ska gå med pappa för en gångs skull. Det betyder att jag inte står i klacken och skriker mig hes. GP:s Läsvärdet har någon slags gå två för en och då gäller det endast ÄÖ-sektionen.
I stället skall jag öva upp mina journalistiska förmågor hade jag tänkt. Fram med ett litet anteckningsblock och penna. Här skall noteras.

Hur det går i matchen är ovisst. Holmberg är fortfarande borta med sin höftböjarmuskelsmärta han ådrog sig efter Elfsborgsmatchen. Memelli ryktas vara sjuk, men kanske mörkar Rolle och co. Ponomarev är helt ute i frysboxen. Så dålig är han väl ändå inte?
Oj, så unge och oprövade Tobias Holmqvist skall stå för anfallsspetsen och jag vet inte hur mycket jag kan lita på honom. Drämmer han dit en boll eller två ikväll känner jag mig tryggare inför framtiden.
Slå råttorna nu för helvete, GAIS!

Inga kommentarer: